Cerinte: Studii medii (studiile superioare constituie un avantaj); Cunoştinţe bune MS Office; Abilităţi excelente de comunicare şi persuasiune; Organizare, atentie la detalii, lucru in echipa; Ordonat, ferm, punctual; Responsabilitati: Elaborarea si redactarea documentelor in situatiile cerute de management; DESCRIERE JOB: Asigură suport în diverse activități legate de operațiunile zilnice din cadrul departamentului administrativ; Gestionează stocul și comandă piese, instrumente și echipamente și face comenzi de la furnizorii existenți, pentru a asigura disponibilitatea acestora ori de cate ori este nevoie; Achizitionează diverse echipamente de întreținere.Clarifica condiții specifice cu furnizorii și redacteza contracte în conformitate cu acestea; Organizează și actualizează fișiere cu inregistrări ale departamentului, urmărind finalizarea documentației referitoare la instalarea echipamentelor și la procesele verbale de predare și primirea ale acestora; Construieste diverse rapoarte de activitate la solicitarea managementului, colecteaza, face rezumate și analizeaza datele; Menține un aspect și un comportament profesional care să contribuie la o buna experiența cu clienții, partenerii, vizitatorii si colegii intr-o atmosferă ordonată, curată si sigură. Administrarea si verificarea contractelor si a facturilor de la furnizorilor de prestari servicii administrative; Asigurarea suportului administrativ pentru serviciile operationale (organizare lucrari de amenajare, aprovizionare, urmarirea derularii contractelor de intretinere, raportari diverse, asistenta administrativa angajatilor); Furnizarea suportului tehnic pentru serviciile operationale (prelucrare si evidenta documente, alte servicii logistice)
